Druhy lekcí

V současné době vyučuji tyto lekce:
 
Joga

Lekce klidnějšího rázu, vhodná i pro úplné začátečníky. Vycházím z klasické Hatha jogy. Cvičí se jednotlivé pozice odděleně, více času věnujeme nácviku správného dýchání, relaxačním technikám a uvědomění si svého těla i stavu mysli.

Power Yoga

Power Yoga vychází z klasické jógy, ze které si vypůjčila pozice pro cvičení. Je ale více dynamická, klade větší důraz na svalovou sílu, vede k řízenému, vědomému pohybu, v plynulosti s dechem. Pravidelným cvičením docílíme dobré kondice, zformování a zeštíhlení postavy, zlepšení koordinace, koncentrace a smyslu pro rovnováhu. Pomáhá k odstranění svalových disbalancí, pozitivně ovlivňuje funkce vnitřních orgánů a dýchání. Na lekci mohou přijít i úplní začátečníci, ale je třeba počítat s větší náročností. Lekce není vhodná pro těhotné ženy.

Fit trénink

Intenzivní lekce zaměřená na posílení svalů celého těla formou kruhového tréninku, kde střídáme cardio intervaly s posilováním. Cviky vychází z prvků pilates, body stylingu, core trainingu a funkčního tréninku, nesmí chybět i dokonalé protažení na závěr. Lekci zvládne každý s průměrnou kondicí, ale určitě se pěkně zapotí.

 
Cvičení pro těhotné a maminky po porodu

Období těhotenství i období po porodu s čerstvým miminkem může být pro mnoho maminek náročné, jak časově, tak i fyzicky a hlavně psychicky. Zvlášť pokud třeba máte doma ještě dalšího malého rošťáka či malou princeznu. Maminka by však na sebe neměla zapomínat a čas investovaný do správného cvičení se jí velmi vyplatí v podobě dobré kondice a hlavně relaxaci těla i mysli, což je v tomto období nejdůležitější. Nabízím cvičení pro těhotné a maminky po porodu jak v malé skupince tak individuálně v pohodlí vašeho domova. Lekce trvá obvykle 50 min a je individuálně zaměřena dle potřeb klientek. Ke cvičení ráda využívám prvky z jogy i pilates, které jsou vhodně přizpůsobeny pokročilosti těhotenství či kondici maminky po porodu. Kromě cvičení se mnou můžete konzultovat také jídelníček a specifika stravování v těhotenství a při kojení, ať už kojíte bezproblémové miminko či zatížené alergiemi. Sama jsem maminkou dvou kloučků. Období těhotenství a po porodu jsem zažila na vlastní kůži a proto se s vámi podělím nejen o vědomosti získané z kurzů a literatury, ale i o své vlastní zkušenosti s tímto krásným a zároveň náročným obdobím. Přeji vám, ať je pro vás toto období nádherné, bezproblémové a nezapomenutelné.

 

Balantes

Balantes je koordinační, posilovací a protahovací cvičení na principu pilates, které využívá balanční pomůcky - velké míče a overbally. Vychází z funkčního přístupu k pohybu, učí nás uvědomování si vlastního těla, soustředění a koordinaci. Hlavním smyslem je posílení hlubokého stabilizačního systému páteře a tím předcházení bolestem zad, svalovým disbalancím a poruchám pohybového aparátu. Balantes se může cvičit v jakémkoliv věku a pokročilosti.